AUTORYZOWANY SERWIS

Jako autoryzowany serwis świadczymy wysokiej jakości naprawy gwarancyjne i pogwarancyjne drukarek oraz urządzeń wielofunkcyjnych. Usługi w zakresie autoryzowanego serwisu urządzeń marki KYOCERA realizujemy na terenie woj. zachodniopomorskiego oraz regionów przyległych.

ZAKRES SERWISU: w ramach oferty serwisu wykonujemy konserwacje, przeglądy okresowe i wszelkie naprawy laserowych urządzeń drukujących. Zaopatrujemy klientów w części, materiały eksploatacyjne oraz udzielamy wsparcia technicznego w formie audytów i doradztwa w zakresie już posiadanych urządzeń i planowanych inwestycji. Wszelkie usługi świadczymy w ramach umów, kontraktów serwisowych, postępowań przetargowych oraz „na wezwanie” w razie wystąpienia awarii.

ASPEKT PARTNERSTWA: Wiedza i doświadczenie naszych specjalistów serwisu i informatyków wynika ze zgranego zespołu i partnerskiego podejścia wszystkich współpracowników firmy. Wszyscy nasi serwisanci są aktywnie zaangażowani w tworzenie i rozwój firmy Anmit od przynajmniej kilku do ponad 20 lat. Dzięki temu uzyskujemy niespotykany w innych firmach poziom zaangażowania oraz wysoką kulturę współpracy z Klientami i kontrahentami. Nasi Klienci poza fachowym rozwiązaniem problemu zawsze mogą liczyć na olbrzymią cierpliwość i dokładne wyjaśnienia: nie tylko językiem technicznym, ale również zrozumiałym dla wszystkich osób. Do tego budujemy nasz wizerunek pozytywnym nastawieniem i prawdziwie szczerym uśmiechem.

ZAMÓW SERWIS




Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych, zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych), RODO.

Dane osobowe pozyskane w ramach formularza kontaktowego przetwarzane będą w celu rozpatrzenia przesłanego zapytania, a podstawę przetwarzania danych stanowi realizacja prawnie uzasadnionych interesów firmy Anmit s.c. poprzez zapewnienie możliwości kontaktu użytkowników strony www z firmą Anmit s.c. Administratorem danych osobowych jest Anmit s.c. z siedzibą w Szczecinie, przy ul. Szarotki 3.

Pozyskane dane osobowe będą przetwarzane przez czas konieczny do przetworzenia zapytania zawartego w powyższym formularzu. Podanie danych jest dobrowolne, ale niezbędne do przetworzenia zapytania. W przypadku podania danych przysługuje Państwu prawo żądania dostępu do swoich danych osobowych, sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, wniesienia sprzeciwu, prawo do przenoszenia danych oraz wniesienia skargi do organu nadzorczego.

REAKCJA
Czas reakcji serwisu na zgłoszenie nawet w ciągu 30 minut na podstawie umowy serwisowej
SKUTECZNOŚĆ
Umowa serwisowa gwarantuje uruchomienie maszyny nawet w ciągu 2 godzin
DOŚWIADCZENIE
Od 3 dekad prowadzimy obsługę serwisową laserowych urządzeń drukujących
JAKOŚĆ
Gwarantowana przez autoryzację producenta urządzeń, regularne szkolenia i wieloletnie doświadczenie
WSPARCIE
Kontakt z serwisem przez telefon, e-mail oraz osobiście. Zapewniamy dojazd do klienta i wsparcie mobilne
MONITORING
Zdalne monitorowanie stanu urządzeń oraz napraw
ZAMÓW TONER




Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych, zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych), RODO.

Dane osobowe pozyskane w ramach formularza kontaktowego przetwarzane będą w celu rozpatrzenia przesłanego zapytania, a podstawę przetwarzania danych stanowi realizacja prawnie uzasadnionych interesów firmy Anmit s.c. poprzez zapewnienie możliwości kontaktu użytkowników strony www z firmą Anmit s.c. Administratorem danych osobowych jest Anmit s.c. z siedzibą w Szczecinie, przy ul. Szarotki 3.

Pozyskane dane osobowe będą przetwarzane przez czas konieczny do przetworzenia zapytania zawartego w powyższym formularzu. Podanie danych jest dobrowolne, ale niezbędne do przetworzenia zapytania. W przypadku podania danych przysługuje Państwu prawo żądania dostępu do swoich danych osobowych, sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, wniesienia sprzeciwu, prawo do przenoszenia danych oraz wniesienia skargi do organu nadzorczego.

Nasi serwisanci są wyposażeni w najnowocześniejsze narzędzia potrzebne do wykonywania pracy oraz samochód, dzięki czemu każdy jest w pełni samodzielny. Wszyscy uczestniczymy w regularnych szkoleniach w zakresie serwisowania drukarek, kopiarek oraz systemów zarządzania drukiem. Każdy z pracowników serwisu posiada uprawnienia i certyfikaty nadane przez Kyocera oraz innych producentów oprogramowania i urządzeń. Posiadamy różne koncesje i uprawnienia w tym Poświadczenie Bezpieczeństwa w Polsce, UE i NATO w zakresie dostępu do informacji oznaczonych klauzulą poufne i tajne.

Posiadamy duże zaplecze magazynowe części, materiałów eksploatacyjnych oraz całych maszyn zastępczych. Ponadto prowadzimy komputerową historię urządzeń i jesteśmy przygotowani na udzielenie wsparcia technicznego pod numerem infolinii 801 000 741 lub za pośrednictwem poczty elektronicznej serwis@anmit.pl. Na potrzeby monitorowania stanu realizacji zleceń udostępniamy portal B2B.

Taki model działania firmy, a w szczególności wsparcia serwisowego, gwarantuje naszym Klientom indywidualne podejście, szybką realizację zleceń i najwyższą jakość świadczonych usług. Nieustane działania udoskonalające i rozwijające kompetencje naszego zespołu powodują, że nie tylko nadążamy za obowiązującymi trendami rynkowymi, ale również wyznaczamy je dla naszych partnerów i konkurentów.

Realizujemy serwis urządzeń innych producentów np. Konica Minolta, Ricoh, Canon, Xerox, Toshiba, Nashuatec, Rex Rotary, Develop, Utax, Olivetti, Triumph Adler itp.

OBNIŻ KOSZTY
DRUKOWANIA
NAWET O 30%
Oferujemy dedykowane rozwiązania monitorujące środowisko drukowania
Bez umowy
(interwencyjnie)
Umowa Serwisowa
Umowa Pełnego
Serwisu
Dzierżawa
Urządzenie
Własne Klienta
lub
kupione w Anmit
Własne Klienta
lub
kupione w Anmit
Własne Klienta
lub
kupione w Anmit
Opcjonalne oprogramowanie
Tonery
Części
Usługi i serwis
Wsparcie telefoniczne
Wsparcie e-mail
Wsparcie zdalny pulpit
ROZLICZENIA
Okres umowy w miesiącach od 3 miesięcy
do 120 miesięcy
od 3 miesięcy
do 120 miesięcy
od 6 miesięcy
do 60 miesięcy
Czynsz miesięczny Tak
Rozliczenie za
wykonane wydruki
Tak Tak
Pakiety wydruków
miesięcznie
● Dostarcza Anmit
◌ Opcja płatna ze specjalnymi upustami
Skontaktuj się z nami.
Napisz do nas, a nasz handlowiec skontaktuje się z Państwem w najbliższym możliwym terminie i pomoże dobrać rozwiązanie najlepiej opowiadające Państwa wymaganiom.


Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych, zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych), RODO.
Dane osobowe pozyskane w ramach formularza kontaktowego przetwarzane będą w celu rozpatrzenia przesłanego zapytania, a podstawę przetwarzania danych stanowi realizacja prawnie uzasadnionych interesów firmy Anmit s.c. poprzez zapewnienie możliwości kontaktu użytkowników strony www z firmą Anmit s.c. Administratorem danych osobowych jest Anmit s.c. z siedzibą w Szczecinie, przy ul. Szarotki 3.
Pozyskane dane osobowe będą przetwarzane przez czas konieczny do przetworzenia zapytania zawartego w powyższym formularzu. Podanie danych jest dobrowolne, ale niezbędne do przetworzenia zapytania. W przypadku podania danych przysługuje Państwu prawo żądania dostępu do swoich danych osobowych, sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, wniesienia sprzeciwu, prawo do przenoszenia danych oraz wniesienia skargi do organu nadzorczego.