Jako autoryzowany serwis świadczymy wysokiej jakości naprawy gwarancyjne i pogwarancyjne drukarek oraz urządzeń wielofunkcyjnych. Usługi w zakresie autoryzowanego serwisu urządzeń marki KYOCERA realizujemy na terenie woj. zachodniopomorskiego oraz regionów przyległych.
ZAKRES SERWISU: w ramach oferty serwisu wykonujemy konserwacje, przeglądy okresowe i wszelkie naprawy laserowych urządzeń drukujących. Zaopatrujemy klientów w części, materiały eksploatacyjne oraz udzielamy wsparcia technicznego w formie audytów i doradztwa w zakresie już posiadanych urządzeń i planowanych inwestycji. Wszelkie usługi świadczymy w ramach umów, kontraktów serwisowych, postępowań przetargowych oraz „na wezwanie” w razie wystąpienia awarii.
ASPEKT PARTNERSTWA: Wiedza i doświadczenie naszych specjalistów serwisu i informatyków wynika ze zgranego zespołu i partnerskiego podejścia wszystkich współpracowników firmy. Wszyscy nasi serwisanci są aktywnie zaangażowani w tworzenie i rozwój firmy Anmit od przynajmniej kilku do ponad 20 lat. Dzięki temu uzyskujemy niespotykany w innych firmach poziom zaangażowania oraz wysoką kulturę współpracy z Klientami i kontrahentami. Nasi Klienci poza fachowym rozwiązaniem problemu zawsze mogą liczyć na olbrzymią cierpliwość i dokładne wyjaśnienia: nie tylko językiem technicznym, ale również zrozumiałym dla wszystkich osób. Do tego budujemy nasz wizerunek pozytywnym nastawieniem i prawdziwie szczerym uśmiechem.
Nasi serwisanci są wyposażeni w najnowocześniejsze narzędzia potrzebne do wykonywania pracy oraz samochód, dzięki czemu każdy jest w pełni samodzielny. Wszyscy uczestniczymy w regularnych szkoleniach w zakresie serwisowania drukarek, kopiarek oraz systemów zarządzania drukiem. Każdy z pracowników serwisu posiada uprawnienia i certyfikaty nadane przez Kyocera oraz innych producentów oprogramowania i urządzeń. Posiadamy różne koncesje i uprawnienia w tym Poświadczenie Bezpieczeństwa w Polsce, UE i NATO w zakresie dostępu do informacji oznaczonych klauzulą poufne i tajne.
Posiadamy duże zaplecze magazynowe części, materiałów eksploatacyjnych oraz całych maszyn zastępczych. Ponadto prowadzimy komputerową historię urządzeń i jesteśmy przygotowani na udzielenie wsparcia technicznego pod numerem infolinii 801 000 741 lub za pośrednictwem poczty elektronicznej serwis@anmit.pl. Na potrzeby monitorowania stanu realizacji zleceń udostępniamy portal B2B.
Taki model działania firmy, a w szczególności wsparcia serwisowego, gwarantuje naszym Klientom indywidualne podejście, szybką realizację zleceń i najwyższą jakość świadczonych usług. Nieustane działania udoskonalające i rozwijające kompetencje naszego zespołu powodują, że nie tylko nadążamy za obowiązującymi trendami rynkowymi, ale również wyznaczamy je dla naszych partnerów i konkurentów.
Realizujemy serwis urządzeń innych producentów np. Konica Minolta, Ricoh, Canon, Xerox, Toshiba, Nashuatec, Rex Rotary, Develop, Utax, Olivetti, Triumph Adler itp.
DRUKOWANIA
NAWET O 30%
Bez umowy
|
Umowa Serwisowa |
Umowa Pełnego
|
Dzierżawa |
|
---|---|---|---|---|
Urządzenie |
Własne Klienta
lub
kupione w Anmit
|
Własne Klienta
lub
kupione w Anmit
|
Własne Klienta
lub
kupione w Anmit
|
● |
Opcjonalne oprogramowanie | ◌ | ◌ | ● | |
Tonery | ◌ | ● | ● | |
Części | ◌ | ● | ● | |
Usługi i serwis | ◌ | ● | ● | |
Wsparcie telefoniczne | ● | ● | ● | ● |
Wsparcie e-mail | ● | ● | ● | ● |
Wsparcie zdalny pulpit | ● | ● | ● | ● |
ROZLICZENIA | ||||
Okres umowy w miesiącach | od 3 miesięcy do 120 miesięcy |
od 3 miesięcy do 120 miesięcy |
od 6 miesięcy do 60 miesięcy |
|
Czynsz miesięczny | Tak | |||
Rozliczenie za wykonane wydruki |
Tak | Tak | ||
Pakiety wydruków miesięcznie |
◌ | ◌ |